STG.  DIERENVOEDSELBANK HART VOOR HUISDIEREN LIMBURG
ALLE HUISDIEREN HEBBEN RECHT OP EEN GOED LEVEN

PARTNERS & VRIENDEN

Op deze pagina worden alle partners en vrienden van de stichting Dierenvoedselbank Hart voor Huisdieren Limburg vermeld. Dank zij hun kunnen wij ons werk voort blijven zetten. Wilt u ook hierbij genoemd worden? Klik dan HIER voor meer informatie. Wilt u meer weten over een bepaalde partner of vriend? Klik dan op de naam en (indien beschikbaar) wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van deze partner of vriend.

Naast onderstaande Partners en Vrienden werken wij ook samen met een aantal stichtingen, particuliere initiatieven  en bedrijven in het kader van bevordering van het huisdierenwelzijn & tegen verkwisting van dierenvoer. Een overzicht hiervan vindt u HIER.

PARTNERS

Dierapotheker.nl - Horst